Jag överlevde julen....

ja - känns det =)

Det är massa förberedelser och sen "poff" över!

Hade en toppendag i varje fall =)


Start hemma med att se i strumpor och barnens glädje över granen!!
Vår är väldigt liten....blir så i sista minuten - Caspian gillade den verkligen så han vill smaka på ljusen
- resultat
= julgran över gåstol 2 ggr. Ingen fara då vi hade liten gran som sagt...

Älskade Mamsen, Papsen och Sis kom på fm för ris a´la Malta och paketöpppning ♥ ♥ ♥
Tomten kom och Clara var lite avvaktande.
Fick fina klappar som jag önskat mig! Bra när familjen känner en bra ;)
Clara ett ett skötbord till dockan --> succe´ =)

Sen snabbt ombyte för att åka i räserfart till Ås och Thomas föräldrar, syskon m barn!
Å vi var bara 30 min sen...kom mitt i Kalle Anka - hyfsat i tid för att vara oss.... Hoho!!


Å sen massa god mat (MKT POINTS.....) (gött)!
Tomten kom med ännu mer paket - Thomas och jag såg knappt varann pga papper, paket!
Vi slet ett tag m öppnandet så nästa år öppnar vi mer på morg tror jag.
Barnen och vi har verkligen fått massa fina klappar =)
Hårfön, kaffepress, kläder, bakförkläde, pyjs, myskläder, key-finder (!!!!!!!!!!!!), tjocka sockar mmmmm
Massa bra saker - var visst lite snäll i år ändå =P


På juldagen då Thomas har årliga pokerspel m grabbarna packade jag in allt o alla o åkte till Fältgatan och sov över - mysigt!!! Hemma är liksom hemma, sover alltid så bra där (även om C&C inte (!!) gjorde det...)

Dagarna efter har gått åt till att leka m nya klapparna spec fiskespelet!


Lillebror gillar mest att tugga. På allt. Eller lugga syster om chans ges...
Han sitter riktigt bra nu. Å är 7 mån idag!!!!!!! Vart tog tiden väggen? Hello...?

Har idag pysslat lite på jobbet. Älsker´t!
Å imon ska jag å Anna på road-trip - var ett tag sen sist.... Finns det bara kaffe så blir det bra!! ;)


Hoppas ni haft en bra jul med nära och kära!

Kram S - på nya upptåg


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Låter som en braig jul tycker jag. Synd bara att det var SÅ kallt, fast nu är det ju rena värmeböljan.

Fiskespel blev det i ett paket här också, säkert kort:-)

2010-12-27 @ 22:40:57
Postat av: Louise

Fiskespelet är åretsjulklapp tror jag! vet jätte många som fick det! O så uppskattat! God Fortsättning!

2010-12-28 @ 09:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0