Sveriges mest åksjuka SaBiNa

Öhhhh...Bjerkelangen gjorde sitt....
Asså skit vad dålig jag blev, jorden gungade ett bra tag efter jag parkerat hemma.
vilket får mig att aldrig mer vilja vara bakis =)

Anna å Jag var på en liten tur för se på häst men det gav inget.
Vi O Caspian hade dock trevlig tur m kaffe (C mj.ers), skratt, småsladdar, planering av det ena än det andra.
Sällan vi hinner prata så mkt, så innepackade i en bil hinner vi mkt på 1 t......

Hopptävling imon. Smirre undrade (???) om han fick hoppa 50 cm....nja....ja sa då ja....
Som en start på hopperiet (fan -ursäkta- nu måste jag igång!!! Kan lika väl börja imon då =)

Risk för att han klickar totalt, så lite nervös för mina medryttare...?
Tants dressyrhäst kan gå lite hmmmm......bananas?

Hahahhahahahhahaha!!

Den som lever får se =P

Natta!

Sabina - I ♥ ulvangsocks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0