hallå där Gud!

Igår:Nu räcker det med snön tack!
Det är kallt, vitt överallt - perfekt.
Men mer snö kan jag vara utan =)
Idag; var det nödvändigt med regn...?

Clara är dock överlycklig för att åka pulka, har ju pratat om det i sisådär 6 v kanske? Total lycka ♥

Dagarna går fort nu å det är väl dax att sikta mot jul --> paketer, sno....ehh köpa gran, planera julfirandet mm å maten! MUMS!

Bakade lussekatter med Clara igår, hon gjorde dom finaste katterna jag nånsin sett =)

Claras till vänster...

Apprå på katter fick Caspian både syn och tag på Claas idag. Han var både mjukare och gosigare än de flesta nallar. Lyckan var dock kortvarig då kärleken inte var helt ömsesidig ;)


Haft bra gårdag annars; uteritt m Smirre, Milli skodd, myst m barnen. Man blir helt varm i hjärtat av härliga kommentarer.

Lite Clara citat:

- Clara är busig och mamma är tokig... (jaha där ser man)

- Å mamma då blir jag glad i dig (jag sa att vi kunde gå ut och åka pulka)

- Pepparkakor och kattungar (nej inte riktigt, lussekatter var det ju...)

Gäller att tänka på dom när trotsåldern är som bäst.....eller värst...

Har fullbokad helg med klippa ponny på mörakvesten, hämta spån, sortera inför HOPPIS, städa hemma, möblera om??, dressyrtävl på sön.....å just det FARS DAG ♥
Sen ska man ju hinna slappa och mysa med familjen oxå=)

Sabina - med vardags flow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0