Fan...tastiskt...

Hade en rätt bra start på dagen igår...

Red för Susan, gick väl delvis bra =)
Å när det inte gick bra så bara skratta jag. Tur att man blivit såå gammal att man kan skratta åt misstagen ;)
Hade inte skett för 5 år sedan kan jag lova!!

Sen ringde Chefen och berättade att han hade otursdag.
 Tyvärr överförde han den nog vidare på mig....

För sen hände allt detta...
- min mobil trilla ner i vattenbaljan till Smirre
- fick visning på huset inbokad. En fredag kl 20,00??? Becksvart ute...
- fick iom detta tokstäda huset, be mamma handla och be Sanni passa barn o laga mat.
Toppenfamilj har jag i varje fall ♥

Å sen 45 min före visningen ringde människan och sa att hon inte kom?!
Anledning: +1 c ute och hon hade inga vinterdäck på bilen!
Tippar på att hon inte bor i Västvärmland...
*SUCK*
O-M-G!

Bra start på dagen idag då mobilen vaknade till liv =)
ME SO VERY HAPPY =)

Sen slapparlördag med myspromenad med Clara som red på Smirre, gick bra!!

Smirre som 5 åring på sommaren 2007, gamla tider....


Smirre och Clara hösten 2010, nya tider...
Sabina GöransDotter
Smirre har halkat ner lite på priolistan då barnen toppar den.
Undrar om han undrar vad som skedde?? =)
Inga bucastäcken, inga tävlingar på helgerna längre utan mer nakenfis-stilen i hagen och lugna skrittpromenader på lördagarna med nästa generations ryttare...
♥♥♥

Men imon händer det grejer:

Då ska vi åka och hämta vår "foderponny" söta Milden Rose som ska hålla Smirre sällskap samt vara "Claras ponny"!
Roligt!
Jag har ju aldrig haft en ponny så detta var ju på tiden =P

Klicka för att se nästa bild

Tack snälla Fam Sundström!!

Sabina - med nyklippt lugg (skönt å se omvärlden)

Ps
STOR DJ-VLA TISTEL SOM KÖRT PÅ VÅR BIL!!
Å SOM INTE SA NGT....
*GRRR*


Kommentarer
Postat av: Sophie

Kanske läge för en Honda Fitta??? ;))

Söt ponny!!! Blir lite avis faktiskt! Och smirre-man, att han har blivit såå gammal...

kram

2010-10-16 @ 21:06:20
URL: http://www.mammasoph.bogg.se
Postat av: Sabina

Hahhaaha, nej ingen honda =) Ny lykta bak ist...

Jättesöt ponny!!

Måste skrivit lite fel på åren, Smirre e ju bara 8 år nu. Matte har aldrig varit ämne... =)

2010-10-16 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0