Köpa ny bil...en Honda Fitta??

Frukostrutiner..

Jag måste erkänna att jag gärna läser "Glesbygdsnytt"
(ARVIKA NYHETER)
 men inte så mkt att jag tycker den är värd pengarna...

Det står inte så mkt i den helt enkelt.
Visseligen mkt sport, men lite häst.
Dåliga tecknade serier.
Anonyma inlägg om kommun politik på sandlådenivå.
osv osv

MEN igår var den riktigt bra måste jag glatt konstantera =)

Igår hade dom en bilaga som hette "Trafik och motor" som blev en frukost höjdare!!

"Namnet - vad har det för betydelse??"

Namnfloppar; ...

"HONDA FITTA"
Bilen fick som tur var namnet jazz i hela europa. I japan heter den faktiskt fit men fitta var ursprungsnamnet och enligt sägen presenterades den först med reklam texten
"liten utanpå men rymlig inuti"

HAHAHAHAHAHA!!! Jag skrattar fortfarande.....!!! Klockrent =)




Have a najs day!!

Sabina - med solsken i blick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0