Ljuva lördag

har mest bara flummat runt idag - gôtt!
Inte gjort så många måsten.

Hälsade på mams & paps med barnen.
Sanni hade städat i sina hästsaker och jag kollade vad jag ville ha/behövde.
 Svårt faktiskt. Har så mkt...men...det kan ju vara bra att ha....?
Sen gjorde jag en hög på sånt som jag tycker att hon ska sälja. Skitsnygga läder stövlar, märkes lädergrimma mm.

Tänkte arrangera en "HOPPIS" på ridskolan - en häst-loppis!!
Vad tror ni?
Jag själv har ju Eda kommuns största samling av benlindor, Ewa erkände att hon hade massa schabrak.
Man hinner ju inte använda allt men man köper ju en av varje färg, kan vara bra att ha, en sån har man alltid velat ha och det kan man ha på tävling osv...
Ngn som känner igen sig?? =)

Lillebror äter gröt med god aptit! Mums! Även lite katrinplommom slank ner idag, yummie!

♥Grötälskaren ♥
Clara har varit väldigt duktig idag med att använda toan, "hon är ju stor nu"

♥ Stora tjejen ♥



Ja barnen växer och blir stora oavsett om jag vill att dom ska vara små forever...

Vi tog en promenad på em.
Thomas rulla Caspian.
Jag ledde Smirre och Clara red barbacka.
Mysigt!
"Smirre han är snäll han, Mamma. Eller hur?"
Jo han ju det han ♥

Nu blir det Prison break...

Sabina - i relaxläge med gottepåsen i soffan


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Låter som familjen Göransdotter-Midsundstadt haft en alldeles fantastisk lördag :-) Själv har jag varit med Anna i Sunne och "sett till" att hon fick ytterligare en rosett till sin samling !

2010-10-09 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0