Tröttare än tröttast X)

Liiite seg i kolan idag - legat brevvid Lillebror (som inte vill ligga i sin säng...) och han har vevat med armar och ben i natt, "pratat", busat och vill vända sig.
(Caspian lärde sig det i förrgår)
 Inte varit orolig eller gråtit bara varit vaken =)
Busunge!

Dessutom kom Clara och kröp ner brevvid och vips var vi 4 st i sängen...finns det hjärterum finns det oxå stjärterum.
Men tyvärr inte sömn.
Men det gör inget...jag kan sova när jag ligger med näsan i vädret ;)

Nytt motto:
" Hellre sämre sömn - än ingen sömn"

Idag ska jag satsa på ridning, dels Clara ska prova Milli hemma här
 och sen ska jag klättra upp på Smirre-ponken tänkte jag.
Mamma har lovat att hjälpa till vid ponnyridningen.
 Hon är ju f.d ponnymamma så tänkte fräscha upp hennes kunskaper... ♥

Det har ju verkligen öst ner regn så har inte ridit på 2 dagar, lite dugg är ju ingen fara men spöregn - nja, nej inte lust.
Hästarna kom in tidigare igår och ingen av dom klagade heller ;)

Nu blir det att städa - en never ending story här hemma...
Tvättberg, flytta grustag i hallen och motionera dammsugaren - ja det blir min dag!

Får sen fint besök av Ida och hennes minsta A & A =)
Då blir nog Clara glad!

Sabina - lyssnar som oftast påRasmus Seebach

http://www.youtube.com/watch?v=neKQMrLsV_k&a=4oVf-d_DwKB2ygm_xLYj-8Z38GVboM2B&list=ML&playnext=5



Kommentarer
Postat av: Ewa L

Ny frisyr ? SNYGGT ! MYCKET SNYGGT !!

2010-10-20 @ 15:36:25
Postat av: Sabina

Thanx =o*

2010-10-20 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0