En rolig dag!

Morgonen började med ett guldkorn från Clara - såklart...
-Mamma, lillebror har "sete" görmö!
Så sant, så sant. Hahaha! . Vad får hon allt ifrån? Underbara unge ♥

Sen satte jag morgontéet i halsen när jag kollade FB m länk i föregående inlägg.
Hahha! Även solen har sina fläckar ;)
Man måste gjort av-/intryck när det kommenteras 13 (!!) år senare.
Syns man så finns man =)

Annars fin dag,
- började städa bland kläderna, har för mkt. I för liten stl...
- hann med ett möte m Anders på SISU tillsammans m Anna. Anna skrev o jag titta på =)
- Fika (ledordet i vår familj enl Thomas....) hemma på Fältgatan
- Sentret en tur, Clara fick nya skor men vilket nästan omöjligt att prova, då hon såg på tvn där...
- ridit Smirre. Fin o alert =) Me like! Uppehåll hela dan.....
men när jag skulle ut på tur öppnade sig himmeln. Såklart!
- Fått ett bra samtal. Bra feeling på den
- Dessutom nöjd m vågen idag. Tjohoo!

Å nu blire sängen - sova är min andra hobby - det är ju så gott!
I mitt nästa liv ska jag nog bli katt så man kan sova, vila, äta, slumra, spinna, ta en tupplur till, powernap, sträcka på sig lite för att sen somna om ;)

Sabina - med medvind i uppförsbacke!



Vår gulleplutt ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Nu börjar han allt likna sin storasyster!

2010-09-24 @ 08:26:59
URL: http://lolloiz.blogg.se/
Postat av: Ewa L

Tänk att behöva åka till centret för att få se på TV?! Låter LITE besvärligt när det blir dags för kanalbyte :-)

2010-09-24 @ 15:39:29
Postat av: Sophie

13år sen??? tror jag inte det va... ;))

2010-09-24 @ 19:28:39
URL: http://www.mammasoph.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0