Hej o välkommen hösten!

Värmen är borta nu, lite regn och några plusgrader = hej hösten!
Finns mkt bra med det oxå men känns lite bittert att sommaren gick så fort.
 I år igen...  ;)

Trist dag igår så vi for på köpsentret. Inte det smartaste med tanke på att det var löningshelg samt regnväder.
Kändes som vi och halva Norge var där!

Hände dock en lite rolig episod inne på Maximat a la Sabina... =)
Ungarna var trötta o kinkiga, Lillebror ville ha mat osv.
 Vi var en helt vanlig småbarnsfamilj med andra ord.....
Vi står i kassan o jag ska betala, då barnvagnen far iväg och jag misstänkte att Clara körde iväg den,
så utan att vända mig halvskriker jag:
- Kan du ge f*n i att köra vagnen???
Mannen bakom mig som ville komma förbi såg väldigt spak ut samt stammade fram;
-Unnskyld...
OPS!
Fick lite hosta fram ett ursäkta där...
Fast jag var tuvngen att skratta lite för mig själv.
(Så ni som står bakom mig på Konsum nästa gång = stå still och var tyst ;)

På eftermiddagen tog jag och Clara en liten promenad m Smirre.
 Clara red barbacka runt "Knatten", satt på fårskinnet och med stadigt handtag och gick det väldigt bra.
 Sådana dagar är jag glad att jag inte har en hysterisk gångarts-maskin utan en helt normal bruntehäst som kombineras till tantdressyr och barnridning =)

Smirre fick ny polare igår. Så nu är hans liv toppen igen!


Sabina - *tänker*


Kommentarer
Postat av: Ewa L

inte behöver väl du be om ursäkt för uppläxning av en norrbagge? Smirres nya kompis????

2010-09-26 @ 16:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0