Söndag

Igår var det dop för vår lille son Caspain i Lersjöns kapell =)

Kapellet är litet o mysigt så släkt o vänner fyllde den snabbt, dop-cermonin gick väldigt fint!
Syster Sanni ♥ sjöng Älska mig & Theos sång så fint för Caspian o Clara som för dagen hade feber piggnade till lite på slutet och sjöng Blinka lilla stjärna för Lillebror ♥ Då blinkade jag många många ggr.......
Duktiga Clara!!

Prästen Mia är jättemysig och gjorde verkligen dopet så som jag/vi ville ha det; personligt och fint!
Å med dom allra bästa gudmödrarna Ulrika ♥ & Erica ♥ ever som läste för honom.

Dessutom var sista psalmen Sov du lilla och vid det laget hade Caspian...somnat, inte lätt m all uppståndelse ;)

Efter var det mat, tårta o massa paketer så Lamperudsgården.
Han fick massa fina saker; fotoramar, doptallrik, sparbössa, halsband, födelsedaxtåg, pengar, kläder, hoppgunga, böcker mm....ja han fick mkt fint! Tack!

Tack alla ni som hjälpt till före, under och efter! Ingen nämnd o ingen glömd!

Roligt o trevligt att träffa all släkt, det blir alltför sällan!

Sammanfattning; en väldigt fin och ljus dag som kommer minnas!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Igår var oxå 9 år sedan min älskade mormor Klara ♥ gick bort, 2001-09-18
saknar dig mkt, tänker på dig ofta och du kommer alltid ha stor plats i mitt hjärta!
Önskar att du fått sett och träffat min Älskling T och våra fina barn.
Nu tror jag ju att du ser oss ändå där uppeifrån och håller en skyddande vinge över oss.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag har dagen varit bra, träffat släkten lite mer.
Städat och pysslat.
Röstat.
Myst med familjen.
Gjort lite planer inför veckan.


Natta!
Sabbajna


Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter som ett väldigt mysigt dop, och vilken duktig storasyrra!!!

2010-09-20 @ 07:58:11
URL: http://mammasoph.blogg.se/
Postat av: Ewa L

Hoppas ni alla har "hämtat" er efter den stora dagen?! som förövrigt verkar gått helt enl planerna. Som vanligt mao när du är inblandad :-)

2010-09-20 @ 16:51:55
Postat av: Sabina

Så klart Ewa, inget lämnas åt slumpen.. ;)

2010-09-20 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0