Formcheck o förberedelser...

Tränade m Pillan igår...
Nja. Ojämn start var det.
Känguru-galopp, helikopter-hopp och ett där-var-det-väldigt-nära-att-jag-tuggade-grus.... =)


Efteråt var fick Smirre (årets!!) första bad.
Luktar gott nu!!

Sen tänkte jag linda hans ben efter träningen,
och jag som har en miljon benlindor........
hade inga paddar i stallet!!!
Då var kl 23,00 så då orkade jag inte gå hem o hämta.
Men som tur var överlevde han till idag =D

Idag red Sara en prommis med han så han fick röra på sig, tack snälla Sara!
Jag letade fram pass o vacc kort - man vill juh inte göra en "Merkel" =P *FNISS*
Putsat utr (bra m dubbla i detta läge)
Letat bland schabraken och fann ngt användbart till lördagen. Får bli blått!
Så i morgon sista finishen, oh leta fram kavaj o vita byxor. Passform??


Jo just det. Tror blixtlåsen ryker på mina stövlar väldigt snart - o nooooooooo!!!
Å andra sidan har dom hängt m i 8 år så kanske snart dax att inse fakta - vi kommer skiljas ;)

Hahahahaha!
Dagens bästa var verkligen Clara =)
Jag - Snart ska Lillebror gå t tandläkaren för första gången
Clara - SMIRRES TANDLÄKARE???
Jag - Ehhh nej!

Clara var med när VET var här sist och raspade Smirres tänder och mindes nog detta. Smirre som blev dopad och sen fram med stora filen...
Det gjorde nog inget bra intryck ;)


Sabina - time to sleep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0