Lördagsmyyyys....eller....nja....snart dax att slockna i soffan ;)

Oboj vicken dag!!

Fick en (alldeles för) liten sovmorgon idag innan Thomas o Clara åkte tiull KD m Kent o Kids för lekobuslandet.

Jag o Lillebror kvar hemma....

vad göra?

Jo vi planerade dagen t max!

- Vi stoppade in 2 hästar i släpet o åkte till ridskolan (lite dunder o brak...)
- Red fram Puff och tog salubilder på honom, Sofie red. Tur för då blev bilderna 15 kg snyggare ;) Tack!!
- Löshoppade Mille 85 cm, prydligt och fint. Tänk att hon är 19 år, finaste lilla hjärtat!
- Löshoppade Smirre 130 cm, rally-Kalle var på fräs-humör med mkt glimt i ögat... Fick inte gå lös när vi byggde bort då han tjuvhoppade... Hoppade upp sig riktigt bra, jag kanske jag byta gren?? Har ju hoppstam...
- Packade in dom i släpet igen (under mkt dunder o brak)

That´s my day =)

Lillebror som var med hela dagen var en ängel.
Glad och go´ hela dagen =D
Smilade till alla och sov passande nog här o där...
Tack till er som hjälpte mig hålla ett öga på honom =)



Med andra ord så har jag nu landat i soffan och är rätt sleten.

Bilder på Puff:






Snygg, fin att rida...o ja...tant tycker han är helfestlig att rida.
Den i större modell vore sååååååååå hiiiiiiiimla dyr........... =)


Imon är det söndag, men troligen ingen vilodag.

Städsanera hemma, stallet, styrelsemöte mm
Ja helgen den går fort den.

Ibland sker det saker runt en som gör att man uppskattar det man har så himla mycket mer.
Älskar Thomas och våra härliga kids ♥

Sabina - planerar planeringen

PS tror inte jag blev lurad igår.
Lurades lite själv att jag sökt nytt jobb ;)
Men NOT, mig får ni bära ut.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0