På jobb Med en abborre i fickan....

Hahahha!

Det bästa är att det är sant!

Lämnade barnen på Fältis imorse och pappa hade fiskat
så fick en stekt abborre. I love it!!
Fisken i en påse stoppade jag i fickan, men glömde lägga in i kylen på jobbet.
Så sen nån timme senare stod jag på ridbanan och disk m Svärfar//Vaktmästaren
så stoppade jag ner handen i ficken
-Wow kolla vad jag har i fickan ???
Undra om han tycker jag är snodig? ;)
hahahah. Festligt!

Redo inför imon =
med det praktiska. Tror jag?

Det löser sig nog.
Ska för en gångs skull följa Thomas råd:
 "Det bara att köra på"!
=)
Funka sist...

Haft bra dag på jobbet!
Flera roliga lektioner ute i solen,
då känns det som man har ett toppen jobb B)

Nä duschen, sängen, sova, fixa o tävla.
Wish me luck =)

Sabina - =)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hahaha jag kan inte sluta skratta, en aborre i fickan ha ha (vilken sjuk humor jag har ;-)

2011-05-01 @ 15:30:45
URL: http://minlillavra1.blogspot.com
Postat av: Sabina

Ja jag skrattade ganska bra jag med.... ;)

Tur att man kan le åt sin vimsiga sida!

2011-05-01 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0