"""::::: REGN :::::""""

Men det gör inget för då försvinner snön!!

Tack gode gud...

I efterhand känns det otroligt att man överlevt vintern.....
Kallt, frusen, massa snö, ja allt som jag inte gillar.

Tog en blöt ridtur på kvällen m Rally-Kalle och Kåt-Doris.
Smirre var hyper i alla 4 fötterna och Millie mega-brunstig så hon skulle ABSOLUT
 limma sig fast på Smirre med mitt ben i kläm...
Jo men så ärr´ä å ha 2 hästar i spöregn när man är trött o sleten m mindre lust att trimma i regn.

Eget ridhus skulle sitta fint en dag som denna =P
Men såg att rinken snart är is-fri så då kan man ju rida där =)

3 kvällar i rad kommer jag jobba på ridskolan =)
Blir lite tajt med egen ridning men å andra sidan så tror jag Smirre kan vila sig i form ;)
Snällaste o goaste Cathrine skulle trimma han på fredag så helt ledig han inte.

Nixipixie sängen bums!!

Sabina - mamma till dom finaste barnen i hela universum, i min värld =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0