¤¤¤ SOL ¤¤¤

Härlig dag!!

Varmt o soligt - me like!!

Dagen startade med sovmorgon,
men drömde konstiga drömmar så var mest jobbigt...
Drömde att jag startat ridskola i Egypten och var tvungen att schema lägga lektioner mellan bombattacker....
Normalt - nej =)
Hade plan-möte m Anna i fredax och det satte tydligen sina spår............
Tar ofta m jobbet hem, men det är ju fint att "få sova" i fred ;)

Sen städade vi rätt mkt hemma - behövdes!!
Sen blev det kalas för kusinen Ayla som redan är 5 år!
På badhuset, det var jättekul =D
Barnen var som russin men ville ändå inte upp ur vattnet, Lillebror är som en liten fisk...

Väl hemma blev det hämt-pizza, lagomt slappt en söndag =)
För att kompensera det fick det bli en kvällsrunda på Smirre the man!
Han var lagomt på hugget, båda var glada för att ta en tur i skogen nu när det är mindre m snö,
men desto mer vatten ist.

Veckan som kommer bjuder på GK-prov, 3 jobbkvällar, måste fixa hemsidan  mm
Det finns att göra =)

Sweat dreams (hoppas jag på!!)


Sabina - ska hålla mig i Eda om jag drömmer i natt... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0