Mitt liv....

 består just nu av mina älskade barn, mitt roliga jobb & lite Smiiirre ridning & Thomas såklart
- får ju inte glömma han ;)
Fullt upp =)

Dagarna går fort, lätt fartfyllda.
Tom glömde älskade Ericas födelsedag igår - jag skäms som en hund!!!!!!!!!!! =/
Får bli en dyyyr kompensation....

Ridskolan har startat, om än segt?
Hästarna känns och ser fina ut, tänk vilka fina hästar vi har??
Shettis jakten pågår om än på halvfart...suck.

Borde plugga program men känns rätt relaxt över det? Red dom igår och det gick väl bra med tanke på;
- Jag kunde dom inte alls
- Underbara Susan hade inga glasögon så hon såg inte texten.
Vilket gäng :)
Dessutom benlinder is the shit!!
(internt skämt...)
Hästen kändes riktigt fin =)
Idag ut på tur, barbacka i regn och klättra - gick det med... Måste ju trimma på lite!

Idag var Clara duktig <3
Travade på Millie och red lätt med ena handen rakt ut i luften, anar mamsen viss talang ;)?
Lillebror var med i stallet och fräste runt, fick rida lite han med, grät när det var systers tur....
Dock går det bra när man kommer hem och han kan åka på dammsugaren.....

Dessutom rätt busig!
Skulle köpa skor, fina små (dyra) nike, lät han provgå i affären vilket slutade med att han rymde ur affären och larmade = svettig mamma....BUSE!

Sabina - måste börja öpnna kalendern men har så mkt att göra att jag inte hinner =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0