Up and downs...

Tiden bara flyger iväg!
Både på gott och ont - tyvärr...

Finns massa att göra på jobb, hästar som behöver trim,
papper att skrivas o sorteras, fakturor som ska ut...
Jag skulle kunna fortsätta i all evighet ;)

Jag kämpar på så gott jag kan med den tiden jag har,
ibland glömmer man ju ngt och man är ju lite virrig...överlag!

Försöker vara vara glad när regnet faller, och optimist när lerfläckarna är som härligast (?) på mina 4benta vänner, pusha och ge positiv kritik till mina ryttare som kämpar på så väl =)
Finns många duktiga ryttare som rider fint och slukar information,
sådana elever tycker jag det är allra roligast att hjälpa för de uppskattar det mest ♥

Smirre tävlade jag dressyr förra helgen i Norge,
gick bra =)
Han kändes himla fin, men jag red ju fel väg (2ggr - helt otroligt???) och det kan ju inte han rå för....
men blev plac och det kändes bra.
Nu sadlar vi om bokstavligen för t helgen ska vi starta hoppning, låga klasser men hinner inte träna så mkt så får bli något vi kan kravla oss över halvhjärtat ... (hmmhmm)
Huvudsaken är ju att ha roligt. Och överleva. Vinna kan någon annan göra.

Clara är rolig om dagen:
Jag: - Du tjatar rätt mkt, du kanske kan vara lite tyst ett tag??
Clara: - Men Mamma! Du tjatar ju hela tiden Du, jag bara pratar jag!
♥ ♥
Jaaa...Vad säger man? Kallas det mothugg?
Härliga dotter.
Häromdagen väckte hon mig på morgon kl .05.00 bara för att berätta att hon ville ha en liten ponny?
Hästtokig de lux.

Det är även Lillebroren vår,
han kilar fram till underbara Millie och kramar om frambenet och säger:
-Mmmm.!!!
Sen grinar när han inte får rida mer...
Anar Mamma en liten "Rolf-Göran" här tro? ;)

Eller så kommer dom HATA hästar om 10 år,
men då får man väl se det positiva att jag ha hästarna för sig själv :)

Dom är i varje fall det bästa som finns och min kärlek till dom är abnorm!
Jag och Thomas hade BTW 8års dag i veckan som var.
Självklart kom JAG ihåg den, bakade tom hans favvokaka dagen t ära. Paket fick han vara utan....
Han har ju trots allt mig med allt det innebär =P


Dax att jump to the bed - ny ridskolevecka imon med allt som ska göras...

Sabina - dom som pratar lort bak min rygg tänker jag inte bry mig om. 
Just för att dom är bakom mig ;)
Å jag är på väg åt annat håll =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0