För en dag....

Dagen började bra med liten sovmorgon för mig och Caspis.
Bara vi hemma då T var på jobb och Clara på roadtripp med "Mojmoj".
Vi badade och åt långfrukost =)

Sen gick dagen ganska bratt utför...



Min gulliga arbetskollega sedan 8,5 år Chandler fick somna in idag =´´´´(
Han tassade in i Nangiala tänker jag.
Vi började nästan samtidigt och har hållt ihop sedan dess.
Vanliga katter har 9 liv, Challe hade 19...
Hälsan har varit lite bergodal bana under hösten, så beslutet var rätt.
Men vem ska nu sova (och värma) min kontorsstol.......?
Eller gnaga på mina pennor...
♥ Sov gott Chandler ♥


Sen en ganska bråd dag där jag tog nästan knäcken på mig själv när jag broddade nästan alla hästarna,
allt Putte till Disney.
Härligast var ju Putte som verkligen var med och gäng-tappade....för att sen lägga sitt lilla huvud på min rygg för att vila lite.
Känner att dom pengarna till kiropraktorn förra veckan....forsvann som en fis i en storm ;)

Men det positiva på jobb var ändå att nybörjarna började galoppera =)
Putte fattade galoppen BRA! Å tog bommar oxå, gulleplutten min!
Eleverna red extra bra idag, å då blir jag ju bara så GLAD!
Har så himla goa elever =)

När jag ändå var si o så i kroppen passade jag på att brodda Elwis på kvällen, som skötte sig fint!
(kraftfoder...)
Millie fick lite extra pälsglans och borstning, flickor med lång man måste pysslas om mkt ♥
Lilla mysmumman!



Nä nu ska jag ta kvällen...

Sabina - ringaren i Nottre Dam....look-a-like ;)


Kommentarer
Postat av: Gro-Elin

Åh, sov godt fine Chandler < 3

2011-12-06 @ 00:42:08
URL: http://groelin.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0