Trodde ni jag låg å sov??

Snön ligger vit på taken,
endast Sabbajna är vaken....... kl 04.16...
Vintertäcket ligger ute och fullmåne.
Fantastiskt vackert!
Nästan så jag blir ridsugen =)
Fast kanske lite väl tidigt på morgonen ;)

Resten av familjen ligger och snusar så sött ♥
Tja fast någon drar lite timmarstockar oxå =P


Imorse var jag så trött och stressad av illamåendet stod som en raket upp i halsen, uff.
Mkt mkt mkt just nu.
Blir snart bättre, hört den förr??

Red Elwis för Susan idag, det tar sig =D
Nu ska jag fortsätta med att "våga" ut han i traven och inte sitta och "lista" han i trav...tycker Susan.
Hon är ju för rolig alltså. Hon sade ngt mer skoj som typ:
-Springer han ifrån dig  så ska halvhalterna förfölja honom som en kpist.
Hahhaha *skrattar än*
(ni kanske inte är övertrötta och kan tänka er detta på danska men JAG tyckte det var festligt =)


Sen gick dagen i rasande tempo m trimlekt och sen mina vanliga 4 lektioner på kvällen, sen städa undan, packa mocka och lasta Elwis för att åka hem i värsta snömodden.
Men måste ju säga att efter 2 år i Bodö är jag rätt rygg bak ratten m släp.
Ingen superbil men kom oss hem =)


Slutade 20,30 och det inspelade idol började väl ca 2 timmar senare ;)
Fryspizza,julmust och en varm mysfilt (är en sann filt-oman...) och sömnen kom över mig som pricken över i´t.
Därför så sitter jag nu här....
Kan inte somna om, kände det direkt när jag väl snurrade ett par varv i sängen så gick upp
och skrev lite inför julshowen som jag börjar få hjärtklappning inför.

Vill ju så gärna att den ska bli toppen, perfekt, mysig och underhållande!!!!


Medans nu energin finns så kanske ta tag i hemsidan, inte orkat, inte haft lust i sista.
Skitdåligt jag vet. Skäms faktiskt.
Men jag är trots allt en heltidsarbetande småbarnmamma med 2 ponnyer ;)
Denna vecka har jag haft 19 lektioner på jobb, roligt roligt men hjärnan kan inte varva ner, än.

Snart jul, mys.

Hoppas ni sovit gott och haft en skön sömn, unnar er samtidigt som jag är avundsjuk ;)
Så ser du mig imon och jag ser B ut, så säg bara att hemsidan/bloggen såg OK ut =)

Sabina
Kl 04,31


Underbara Clara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0