Vad man kan göra på en semesterdag....a'la Tisdag 27 dec

Kände mig lite "wild and crazy" som tog semester dag idag ;)
Är man arbetsnarkoman samt ridskoleberoende är det svårt!


Under dagen hanns följande med....

- försova mig pyttelite till mitt lilla stall, dock ingen sorg där, bara glada miner =)
- frukost m La Familia
- Leksakspyssel m Clara, både sy och lägga pärlor
- Laga o ÄTA pannkakor
- Rida Elwis som var lätt hyperglad. Trevligt visseligen men lite väl på glattisen
- Åka på återvinningen med plast o papper. Trist jobb men jag vinner många uscados i vårt hus....
- Hälsa på BÄSTA Ulle <3 Sker alldeles för sällan, vi slängde i oss fika medans barnens krångla om leksaker....
- Läggedax för barn
- Data tid för mig, dvs FB (ops...) och betala massa räkningar (USCH)...man känner sig sååå fattig =/

Å nu blir det snart läggdax, stallet före jobbet imon så väldigt bra att inte försova sig..... ;)
På schemat imon står planering, data program (ehhh...jag du läste rätt...) och TRÄFFA Anna =) och ännu mer planering. Å kaffe, glöm ej kaffet!!!

Har jag tur kanske Anna hinner läsa det och ta med fika? =P


Elskovspony, eller Elwis eller Rally-Kalle....kärt barn många namn....


Tur att blodblåsan borta (efter ridning m ring utan hanskar...*suck*)
och såret på fingret läkt så man får på sig denna igen.
Men den stannar hemma imon...ifall att....
Vackra händer btw? Ingen handmodell precis ;)

Må solen lysa hela 2012 på 2011-års investeringar =D


Clara mkt nöjd med sina julklappar =)
MKt rosa, glitter, halsband, ringar, armband...-ja allt på gång! ♥

2 luringar som trivs ihop ♥

Å nej nu blev klocka 23,09 ändå...
Sängen Basta GöransDotter!!!

Höres!
Sabina - vad kl??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0