Die sonne, ich liebe dich <3

Jo man tackar sooool =)
Jag blir så glad av dina strålar.
Även om jag ligger inne på "söffa" och ser allt damm. Överallt.
Men det gör inget bara du är framme.

Hade riktigt bra med flow igår - ALLT klaffa - YES

Fixade lite inför kursen m GT, beställde böcker, ordnade upp gammal beställning som krånglat
 (men som tur är, är ordningsfreaket jag rätt bra --> skickade mailbest före jul, även dubbelkopia t Anna (bra å ha...), och nu när dom inte minns att dom fått mailet --> har Anna sin kopia kvar =D Me som very happy!!)

SÅ TACK ANNA FÖR ATT DU GJORDE MIN MEGA-BRA TISDAG TILL EN ÄVEN ÄNNU MER STRÅLANDE TISDAG

Iom att det var tisdag igår var vi på babysim med Caspian - han älskert!
Å Clara var tuff i vattnet oxå. Men hon sliter lite i omklädningsrummet för hon blir "smutsig" på fötterna - sötnöten =)

Hann med en SMS-tur på kvällen (Sabina-Milli-Smirre) ut kl 20,12 hemma i stallet 22,00.
- 15 grader.
 Ibland undrar jag om jag är rikigt klok?
Mysig tur i alla gångarter, klättrade backar lite. Gött att trimma lite uppför...
Dessutom har jag fått komplimanger för mina snygga hjälm - tackar ;)
Förklarning: kallt ute - Sabina på landet - rider med mössa under hjälm - Ericas hjäm - stl 60?? - Snyggt nej -
 varmt yes!!

Höres!

Sabina - siktet på Götet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0