Segt bloggande =P

Ja det är ju inte för att det händer för lite i mitt liv,
snarare tvärtom!!!

MKT just nu, I like it!
Så länge jag får hålla taktpinnen och bestämma takten.....
Egen? - Självklart =P

Kommit på att jag är som en
SKALBAGGE
Hård utsida, mjuk på insidan
Hamnar lite på sniskan ibland, men då kan man fundera lite hur o varför
Hamna på benen igen
Gå vidare
Min väg
På mitt sätt
Det tog 30 år att komma på det.....
Bättre sent än aldrig ;)

Annars denna vecka:
Babysim, möte m Anne i valberedningen, utbildning Grönt kort, jobba tors, tävl fre.
Rida Smirre Pälslös <3
Förutom det dagliga hemma då
Just nu lämpar sig inte kort hemma, men uttrycket
Lite skit i hörnen är bättre än ett rent helvete stämmer lite tror jag =)
Tar det imon!!

Lille Prinsen vår
har knäckt kryp-koden!!! Stort ♥ !
Å rekord snabb är han, vips så är han borta.... Tjillevippen!

Lilla prinsessan vår
 har börjat prata om sin stundade födelsedag.
Frågade vad hon önskade sig och fick t svar:
- Höna eller sköldpadda! Eller Lemur........
Hmmm. Mmmm. Eller inte tycker Mamman då. Inga mer djur här....men vem vet?



Ska försöka blogga mer men som sagt mkt just nu.
Att jag aldrig lär mig säga nej?
Kanske för jag diggar jobbet?? ;)

Ha en bra vecka!!

Sabina - sova sova säng säng säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0