Skärpt till mig, tränat och skaffat licens =P

Jo då, nu ska det bli ordning o reda - tror jag? ;)

Man måste ju börja i en änden....

Fredagstävling igår gick bra.
Inte många stopp, eller riv och heller ingen avtrillning!!

Skulle eg träna med Anna o Pillan på kvällen efter tävl men pga dåligt väder uteblev dom, och jag behövde träna Smirre.
Så anmälde mig till 50 cm CR.
(skrattar ni nu så bjuder jag på det...)
Han blev riden i varje fall och var glad =) Fräsa runt med ponnies, det bästa Smirre vet....
Anna var tveksam till nolla men jag tror helt klart det var en nolla? ♣
Han smet lite på första hindret men över kom vi sen blev han lite sur
 *bockbock*

Brydde sig inte om vattenmattan eller muren. Han har ju hoppat det förr....men 2 år sen kanske?
Men hoppträning har liksom legat¨på is...

Skitkallt idag men strålande sol =D


Bör rida men kanske får ta det imon,
har varit så mkt denna vecka
tis; möte + trän
ons: Kurs i Kd
Tors; Jobb på RS
Fre; Kvällstävl på RS

så bäst att vara hemma lite med La famila ♥ MYSPYS ♥

Lillebror började krypa förra ons. Denna veckan ställer han sig upp .....
och har börjat med trappan!! 3 steget hann han innan MammaPolis kom ;)

"Helle Dud" - ska han sluta på Mount Everest??

Gullungar!!



Sabina - önskar fler timmar/dygn....
F


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Nånstans måste ni ju börja, så varför inte på 50cm? Bästaste Sabina som hunnit med mer på ett dygn än de flesta gör på en hel vecka :-)

2011-02-12 @ 16:05:41
Postat av: S

<3

2011-02-12 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0