Det tar sig...

jobbat idag - I ♥ it!
Å vilken kväll sen; bara 2 avramlingar, hmmhmm, fräck ponny, ingen instängd katt och alla dörrar stängda. Dubbelkollade!!!
Undrar vad jag glömde ist??

Men sleten blir man. Var nog inte på topp innan heller så stå ute i kölden och frysa är ju ingen succe´.
Men så ärrä.
Å imon hopptävling! Eller ja idag då =)

På fm kommer Leah & Ulle. Bästaste vännen min sen riktigt riktigt länge ♥♥
Blir så sällan vi ses men våra scheman stretar åt olika håll ;)

Sen på em har jag kallat in förstärkning i sorterandet
 - MAMMA ♥

Å på kvällen hopptävling.
Å när det är slut hem och se på inspelat "Let´s dan....zzzzzzzz" ;)

Ser framemot lite roliga saker nu;
- sovmorgon LÖRDAG
- Frisör besök x 2 t veckan
- Lillebror ska på babysim =)
- Clara och jag ska till Gbg Horse Show med Helena & Inez 24-25/2.
Bo på hotellsviten (WOW!), gå på showen och universeum. Härligt att komma bort å bara få vara med Clara, min lilla sötnos.

Å till helgen fyller ju allra käraste syster 25 år, hej å hå. Undrar vad som sker då ;)

Nä natta på sig, man ska ju snart upp igen!

Sabina
 - jag måste bara få erkänna att jag saknar Lille älskade Sango så det skär i hjärtat.
 Min kollega, min klippa, mitt busfrö, min favorit♥ Ingen är som du var!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0