full fart på ponny så klart =)

Måndag + tisdag har jag haft ponnyläger =D

Våra 3 ponnies på RS; Elsa, Harry & Liza som är trygga och snälla!
Sen fick vi låna Lady & Petter, åsså fick Millie följa m oxå.
Sammanfattning: 6 toppen ponnies ♥ ♥ ♥

Små ryttare mellan 4-6 år som var jätteduktiga =)
Väldigt skoj var det! Nöjda barn, föräldrar & ridlärare...
Jag har ju en dröm om en ponnyridskola i ridskolan...så kanske en dag?

Smirre fick hoppa idag, småseg i början men blev bättre.
Gjorda några ofrivilliga helikopterhopp....kom helt fel på 1 m,
men han är så otroligt godhjärtad så han hoppade ändå!
Hoppas nu han får nya skor nu vi kan träna för Eva t helgen =)

Mkt tankar som surrar just nu. Oslo-händelsen är så tragisk, så sjuk människa.
Ja helt vidrig, hur kan en människa åstakomma allt det hemska.....och se le?

Det får i varje fall mig att levet är skört och att jag måste göra det bästa utav det varje dag.
Vara glad, tacksam för det man har, dom man älskar ♥ och för att älskar dom älskar mig tillbaka ♥
(hoppas jag ;)

Dagens Clara:
Clara - Mamma är du på toan?
Jag - Mmmm det är jag
Clara - Okej, då stänger jag dörren så Lillebror inte kommer in och så ropar du när du är färdig, okej??

Underbara dotter ♥
Caspian älskar att gå runt under en filt och leka spöke, och hojta buuu, och kiknar av skratt när man "inte ser honom" ♥

 

Sabina - varför går tiden så snabbt....? Pause-knapp ngn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0