Gött sleten!

Jo det är jag idag =)

Älskar semester =) Jag älskar å andra sidan det mesta =)

Fått gjort lite idag, rensat ogräs.....ett ont måste.
Fått undan mkt saker hemma, men man blir ju aldrig färdig?

Varit på REAN på babyproffsen, köpte tripp-trapp stol till Lillebroren bla + lite mer.
Kunde köpt massa men fint om man kan betala oxå =)

Sen hälsa vi på hos Pillan, så himla fint!! Tänkte det var dax nu när de bott i huset i 6 mån.... ;)
Nu blir man ju bara VÄLDIGT MKT sugen på att få fint hemma.
Spec hallen!! Men har lite beslutsångest där...

Lillebror digga Rambo i varje fall, Clara tyckte han var större än hennes ponny ;)

Blev en liten kvällsrunda på hästarna idag, blir inget imon då Thomas ska ut m grabbsen på jobbet,
så blir hemma kväll för mig imon, som vanligt =)
Tänkte mysa lite m Clara, kanske se Disneys Trassel?
Undrar om den är bra?

Imon blir det nog att hälsa på Fältis, vi har ju inte terroriserat dom på en hel vecka =)
Tänk så glada dom ska bli =)


Sabina - hur kan man gilla vintern när det finns sommar?






Kommentarer
Postat av: Sofie

Trassel är jättebra! Tycker jag iaf haha! ;)

2011-07-01 @ 12:13:57
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0