Lucky number 4.....?

Tävling idag ja.

Smirre kändes fin på framridningen men tappade gnista inne på banan.....
Nähä? Har det skett förr?
Tröttsamt.
Kom utanför plac på båda men nära gul rosett m 0,3 procent.
Domaren tyckte det var en fin häst som inte riktigt tog för sig, hon var positiv i varje fall, vilket var roligt att höra!

Nära skjuter ingen hare.... ;)
Fortsätta träna men har ingen tävling alls i sikte då mammapeng sällan täcker startavgifter.

Sen väl hemma tog jag ett svalkande dopp i barnens pool,
tur man inte har grannar som kan se =)

Låg sen och halvsov i solen, gött!

Avslutade kvällen med hemmagjord pizza och gräsklippning (Plus minus noll)

Nu slapping i soffan - måste ladda inför min arbetsvecka, för jag börjar ju jobba denna vecka.

Sabina - skrattar än åt roliga sånger och ärliga kommentarer...
"Vill du ligga med mig?" Hahahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0