Önskar alla en Trevlig Midsommar

Vad ska ni göra idag?

Sj är jag lite snufsig, inte helt pigg så skippade tom dressyrträningen m Susan =/
Men jag kan inte rida Smirreman på halvfart...så kan träna en av dom andra 360 dagarna på året... =)

Midsommarafton idag



Började m liten sovmorgon, hästar ut, frukost och sen har dte rullat på...
Plockat blommor (MKT) till kransarna, en till varje barn...å...så råkade nog Millie få en oxå ;) Med mest klöver i!

Snart dax för middag m färskpotatis, köttbullar å sill mm
(Bra dag att äta när man inte känner ngn smak...men men det går alltid ner....)

Sen tänkte vi åka en sväng och se när midsommarstånges ställs upp

Sen blir det bara att ta det lugnt, allrs käraste Syster kommer sen så det blir nog gottepåse och Änglagård III.
Myyyys var ordet.

Inser med denna text att jag blivit rätt tråkig? Inget röj här inte...inte ett smak intresserad av det heller just nu.

Imorgon blir det nog mer fart då vi ska till Ås och all släkt samlas =)

Mamsen o Pappsen är nere i Småland på semester, om dom nu vet vad det ordet betyder....? ;)
Pappa hade visst redan hittat en gräsklippare!
Men efter en fartfylld vecka med min fartige son kan dom behöva miljöombyte =)
TACK för all hjälp Mamma o Pappa ♥

Sabina - kransknyterska # 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0