Så var´e måndag idag =) å snart tisdag...

Haft rätt bra dag, fått gjort undan lite på jobbet, en del måsten och mkt som jag ALDRIG hinner annars...
Elwis fick vacc bla men var lika glad för det för han var på betet.

Mina busfrön var RIKTIGT busiga idag, när jag kom m mina föräldrar hängde tom tavlorna på sned =S
OPS!

Å så frågar folk om jag tycker det är jobbigt att börja jobba??
Skojar dom eller?
Det är ju rena semestern nere på ridskolan jämfört med att hålla mina barn under uppsikt ;)
Jag saknar dem så klart massvis men har ju snart semester typ redan till fredagen =)

Hade planer på att rida men ett skyfall sköt det åt sidan tills imon?

Har ridläger hela dagen lång så vi får se vad energin orkar m.

Undrar vad Millie lever på?
Tämeligen rund ponny om dagen.
Dom säger ju att man kan leva på luft och kärlek men ändå?
Älskar vi henne sååå mkt? =P
Ser fin ut i profil men ovanifrån OMG....
Får gå i sämsta hagen, ingen korn bara lite knäckebröd och gammalt hö på kvällen....
Kanske friska luften på Linavägen ändå?
=)

Nä nu är det duschen sen sängen, annars får jag ingen snygg morgon friss ;))))
Typ skräckfilmslook men man hajjar liksom till när man ser sig självt HAAHAHAHA:

Å imon ska Clara åka tåg t Kd m dagmamman, lite spännade och mysigt! Hoppas dom får en toppendag!

Undrar om jag skulle starta hästförmedling?

Alla ringer mig när om undrar om jag vet ngn...
Just nu vet jag om som ska ut på foder//säljas:
- en riden travhäst
- en ponny B

Ngn som har ?:
- stor Cponny
- mindre ponny
- 2 shettisar till ridskolan??? =)
- en bra hopphäst

Näe nu var det dax för sängen =)

Natta på sig =)

Sabina - shés got the (horror) look =)



Kommentarer
Postat av: Ewa L

Hopphäst har jag :-) som dessutom kan röra sig ganska okej :-)) Och som till råga på allt är till salu

2011-06-21 @ 20:31:57
Postat av: S

Peppen? Den är nog hacket för stor, eller är det en liten bebbe? :)

2011-06-21 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0