Funderar på att kasta in handduken??


Jag har nog hamnat i rejäl svacka?
Känner mig riktigt låg, frustrerad och lessen.
Jag vet inte varför heller.

Trött?
Inte konstigt.

Massa krav på mig sj?
Ofantligt.

Förväntningar från alla?
Jo det.
*Suck*

Funderingar på att ge upp hästlivet.
Ta en paus?
Men det är det enda jag tycker är roligt...

Jag är inte besatt av shabby chic, zumba eller vad nu andra normala mammor gör?
Jag känner bara att tiden o pengarna (!!!) inte räcker till.

Jag vill så mkt!!!
Vara snäll, glad sambo till Thomas
Kärleksfull mamma till mina hjärtan.
Duktig ryttare som matchar och tränar rätt
Engagerad ridlärare och brinner för yrket

Just nu mest trött och inte särskildt motiverad.
Ena klassen i söndags kändes ok men % var inte tillräckligt bra
å ska man lägga ner vardagsslitet så måste det för mig ge resultat.
Å andra sidan får man inga resultat hemma i Morast-skogen heller... ;)

Jag har så mkt bra människor runt mig, underbar familj, kära vänner, tränare ♥
men kanske dax att inse att jag är som alla andra som har 24 t/dygn.

Vi får´la se...
Blir inga stora beslut idag i varje fall hur som helst.
Tanken på att se Smirre gå iväg bara knyter sig för mig.

Solen skiner ute och det är dax att ta på sig ett leende och sparka sig röven
och göra ngt av dagen för detta duger banne mig inte.

Sabina - osäker på vägens lutning?


Smirre-mannen och Millie-mumman

Kommentarer
Postat av: Ewa L

Hörrududu .... Bit ihop, bryt INTE ihop. Det är verkligen inte likt dig. Livet är ju inte alltid en dans på rosor, det ska gudarna veta.

Men trots allt har du: 2 ljuvliga barn, hus och hem, en sambo som ställer upp, och en SMIRRE + godingen Millie förstås. Tänk, det är INTE alla som har.....

Och du, vi bor ju inte i Japan (som tur är)

Många stora goa kramar till dig!

2011-03-26 @ 12:35:48
Postat av: S

Nä bor ju på Liiinavägen, så mkt bättre än Japan ;)

å så har jag ju dig <3 det är inte alla som har det heller =)

Å ingen Ove Sundberg....

2011-03-26 @ 13:28:45
Postat av: Sophie

Ska vi ta varann i hand? Var ju ett tag sen... Å ja hart värre än dig! ;)) Du har iaf en sambo och du vet vad du känner! Det gör inte jag...

KRAM på dej!!!

2011-03-27 @ 13:12:59
URL: http://www.soophiies.bogg.se
Postat av: Sophie

Ska vi ta varann i hand? Var ju ett tag sen... Å ja hart värre än dig! ;)) Du har iaf en sambo och du vet vad du känner! Det gör inte jag...

KRAM på dej!!!

2011-03-27 @ 13:13:23
URL: http://www.soophiies.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0