jo jag lever....

men det har varit mkt i det sista...
Lovar att bättra mig om ni vill?

Livet går i rasande fart och massa sker hemma, Lillebror växer o busar & Clara är för härlig m alla lustiga kommentarer å snart fyller hon 3 år!! (å vart tog dom åren vägen??)
Smirre känns helt ok om dagen, när jag rider då vill säga.
Kommer jobba lite mer nu när Anna läser mm Skoj!
Tävlingar drar snart igång m.
Mkt just nu som sagt =)

Lagom är bäst.

Nu ska jag sova - min favoritsysselsättning tror jag.

Sabina

Sabina GöransDotter
Min Snyggve


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Klart vi vill !!!! Att du bloggar förstås :-)

2011-03-10 @ 08:16:12
Postat av: Maria AB

Så klart att vi vill!! :-D

2011-03-12 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0