OMG...

jo´rå jag hänger med =)

Men den dagliga uppdateringen får jag nog underkänt på....ops.

Veckan är full som ett vårdike ;)

Måndag: Sång m barnen v Kyrkan, Grönt kort kurs på RS på kvällen (ideellt att tilllägga)
+ bonus=hann med bjuda in mig sj på lunch på Fältis, promenad m barnen o mamma, handla, rida efter kvällskursen, hemma 23,21.....zzzzz.

Tisdag: Babysim m Lillebror + Clara, rida
Näe trött, droppade ridningen fast jag borde, fixade bokningskalendern eftersom jag borde gjort men...inte hittat tid, sant!

Onsdag: Städa, putsa fönster, måste trimma Smirre, gärna Millie oxå, planera torsdagens lektioner, möte på RS 20,00 ang tävl

Torsdag: Jobba "min" kväll på RS, Cathrine rider Smirre (TACK =), planera fredagens lektioner, fixa sista paketen

Fredag: Hästtrim..., jobba "Annas" kväll  på RS, handla fixa inför kalas, skriva startlista -> söndag

Lördag: Underbaraste Claran i hela världen fyller 3 år!!! Mammas ♥
Förbereda hennes Kalas =)
Ingen ridning utan bara vara Mamma/kalasfixare idag....

Söndag: Foderleverans ?, Klubbtävling i Dressyr första start 15,00!! Evt vara med??

Det går nog bra detta, man får hålla jämn fart så ska det nog gå =)

Lillebror ställer sig upp nu och börjar ta några trevande små steg här i livet.
Sötnosen!
Väldigt bestämd, busig, drar i hår, skrattar mkt, avgudar Clara!

- Caaaaspian nej inte göra så.....

- Nämen ojdå...råkade jag göra så =P ??

Kattjakt. Ovetande katter...

Snart 3 år!!!

Clara o jag tog ju en tjejtripp till Gbg Horse Show.
Ponny+rosa = Clara glad
(nej ingen rosa sadel hemma hos oss....än)

Skidningen m Morfar =)
Kul, men.....
- Mamma putta mig!!
(Jag blev görsleten...)

Annars kommer det guldkorn varje dag, hon pratar hela tiden.
Sällan tyst hemma hos oss ;)


På väg mot nya äventyr =)

Nä men skulle man kanske hitta kudden tro?
Ja det vore nog bra =)

Sabina - våren komsikoms...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0