Tisdag och jag tror banne mig våren är kommen =D

Dagen startade kvart i sju som den alltid gör då Lillebror vaknar.
Då vaknar alla.
Han är säkrare än ett klocklarm ;)
Han gillar bara inte mysa och ligga still på morgonen, han är mer som en tromb!!
Han drar i sladdar, drar ner klockradios, luggar hår, kastar sig över sängkanten (som tur är har han en rekordsnabb morgon trött mamma med långa armar!!) och lyckan är total om han får tag på toaborsten......
Gull-unge


Clara var hos dagmamman på förmiddagen så jag och Caspian
hann med en hel del.

Slänga skräp, handla, fixa stallet, städa hemma och packa badväskor.
Caspians babysim hade avslutning idag =)
Han är inte rädd i vattnet snarare rätt cool, men kanske inte dyker så bra än.
Mitt fel då jag är lite osäker att dra han under vatten.
Han gapar ju så vill ju inte ha ska svälja vatten =/

Clara var däremot riktigt tuff, åkte rutchkanan och hamna under vattnet flera ggr men blev inte rädd alls.
Hon har varit m oss på bad i flera veckor så är rätt trygg/vild nu =)

Millie hov såg bra ut ikväll och hade ingen feber, supert!!

Red ut Smirre ikväll som var så där härligt glad och busig.
Galopp en del och han bytte klockrent de ggr jag bad om det =D

Hade tänkt att starta ngn gg i april men tror jag droppar det.
Siktar på Arvika början av maj ist.

Sabina - grusvägs lover ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0