1 maj, så var den....

Ska jag sammanfatta dagen får den nog heta vacker men blåsig!

Den startade som vanlig runt kl 06.
Vi behöver ingen väckarklocka hemma hos oss, vi har Lillebror ♥
med inbygd väckarklocksfunktion...



Frukost med leverpastej i håret...
helt vanligt hemma hos oss ;)

Skritta ut på tur med Smirre, barbacka på hackamore (nytt)
Kändes ok i skritt men tar ibland "konstiga" steg i trav....vilket gör mig görnervös o fundersam... =/
Dock kändes han helt fräsh när han drar repan och blir "rädd på låtsats"....
Vila imon och lugnt några dar framåt.


Sen tog vi promenad upp i ena kohagen för att se på gamla platser som användes i kriget, bunkrar mm.
Offroad promenad m bebis på armen.
Överväger inköp att bär-ryggsäck för barn?
Caspain har ju ett och annat att se på så kastar sig friskt framåt, bakåt, hit o dit!
Clara var duktig på att gå själv, stora hjärtat mitt ♥

En del är coolare än andra när dom läser ridsport ;)

Sen ganska relaxing m barnen o bus.
Mamma o pappa titta förbi och låna släpet så packade in skräp  t tippen. Varför har man så mkt SKRÄP?
Ragnar o Marianne kom inom på em o lämnade en säng till Caspian att ha senare när han blir större,
upp på vinden tillsammans m påskpyntet!!

Ungarna somnar ganska bra nu för tiden, frisk luft hela dagarna gör susen =)
Båda sover oftast hela natten oxå nu...peppar-peppar.

Thomas och jag gjorde ett städryck efter läggningen av C & C.
Tycker det är så himla najs att ha städat och få fräsh start på veckan, undan m tvätt mm
Maaaassa vuxen poäng ;)


Sabina - idag godis, imon skärpning!!


Familjen på tur =)
Caspian i barnvagn, Jag, Clara på Millie.
Förena nytta med nöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0