Dagens löprunda;

Efter middagen bestämde jag mig för ta en löprunda.
Thomas hade måttat en sträcka på 5,5 km.

Lät hamburgartallriken sjunka lite och drack en celcius m jordgubb (INTE god).

Celsius-Sverige-Jordgubb-Kiwi

Rundan kändes helt OK =)
Sprang på 32,17 min.

Å med rätt bra musik ;)
Men nästa gång ska jag skippa en dryck före,
tur jag sprang själv för rätt mkt kolsyra kom i retur *raaap*

Ligger nu i soffan och väntar på Thomas ska komma m en film??
The fockers 3 m Ben Stiller
Om han nu dyker upp ;)
Meet the Parents: Little Fockers Poster

Tills dess är
GOTTEPÅSEN
min - bara min =P

Sabina - gött sleten


Kommentarer
Postat av: Sofie

okej, inte våffeltäcke alltså =P fins det nått annat täcke jag kan köpa då? ;)

2011-05-15 @ 08:41:20
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0