Söndags sammanfattning

Som sagt är mega trött... så där..klubbad liksom =)

Lillebror tog sin FM-tupplur och jag råkade somna till 1,5 t.
Väldigt skönt men svårt att hinna m i vardagen...?
Igår var värst för då hann jag med att somna 2 ggr...

Jag är ju så antingen eller.
Pigg eller under ytan.

Idag var det Familjegudstjänst för alla döpta barn 2010.
Var ganska festlig tillställning =)
Först tårtfika på församlingshemmet sen kyrkan,
barnkörerna sjöng så fint =)

Å Lillebror var en smula ... vild??
Hal som en ål och när han inte fick som han ville blev han "lealös" i hela kroppen.
BUSE!

Men det var ok att dom traskade runt, å det var ju inte mina barn som var värst ;)
En tjej stod och skakade ett guldkors ganska rejält med friska tag en annan trillade vid altaret.
Mkt som skedde =P

Caspian tar inte napp så han var mutad med en slickepinne. Sin allra första...
Kletigt men han var stundtals rätt tyst ;)
Bäst var när han ålade sig som mest i morfars knä och lyckades tappa klubban ner innanför morfars skjorta!
Hahahhaha.
Jag bröt ihop =)
Spec minen på Morfar...
Mitt i en psalm som tur var.
*skrattar än*

Smirre gick ganska fint idag,
måste ju börja träna nu, snart tävling juh!
Hoppla hejsan svejsan!!

Sabina - har mkt att göra men tror nog jag tar kvällen ist =)


Kommentarer
Postat av: Ewa L

En vit söndag alltså ?! Snö??? Inge sprit??? Eller kanske dop?? Bröllop????

Eller helt enkelt en alldeles vanlig söndag :-)

2011-05-17 @ 09:12:54
Postat av: Sabina

Datakrångel - fattar nada.

Ingen snö, var nykter, inget dop och fortfarande ogift. TYVÄRR =)

2011-05-17 @ 10:28:11
Postat av: Moa

2011-05-20 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0