Torsadg...torsdad...torsdag och seg i kolan =)


Här hemma på Linavägen
är det så här:

- Å herre gud så ni drar ut leksaker...
(Jag städar efter mina hjärtgryn)

- Dadagagamama....
(översättning: Å herre gud har mamma städat bort allt igen??)
Bäst jag drar fram ALLT igen =D

Å så håller vi på dagarna i enda...
Lycka e barnen, vilka underbara söta barn jag har

Clara & Caspian


Idag är jobbdag på ridskolan,
red ut på Puffeman på promenad.
Å vilken tur sen....
Liten busig ponny med stora ögon som kikade på typ...allt?
Väldigt  fin på slutet iaf =)

Sen 3 lekt, hem t stallet, mocka, fixa, hem t soffan, pizza...torsdagsmyyys.
Imon hoppträning m Pillan!


Sabina - fryser i maj,,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0