Fars dag <3


 GRATTIS
till min fantastiskt snälla, förstående Pappa ♥ som alltid hjälper mig när det behövs
eller när jag själv inte inser att jag behöver hjälp....
Å sen gärna drar en fräckis... ;) Pekka.... Hahahha!

Sen så har ju mina barn en otrolig pappa ♥

Älskar ER av hela mitt hjärta!

Nåja vad har hänt sen sist??
Detta börjar bli en veckoresume´- blä!
Men det är ngt hela tiden, och tiden går fort och alltid ngt man måste göra.
Me liiike =)

Smirre är nu såld, å flyttade hela vägen t Hammar, alltså ca en hel mil...
Han har det fint och jag hoppas Jannica kommer få det lika bra m han som jag haft.
Saknar han allt lite, mannen min!


Iom det så flyttade Elwis in i mitt stall permanent.
Elskovspony
Faktiskt en sång; http://www.youtube.com/watch?v=wYuPn0CM8Ww
f 2005
E: Lord-Gruson Af Hvarre
UE: Churchill

Han är allt som Smirre inte är; liten, hyper, virrig, durcellkanin, glupsk, rastlös, outbildad....
fast han är brun m stjärn!
Så lite lika ändå =)

(jag gillar verkligen bruna m stjärn; Anne Page, Smirre, Millie & Elwis...missat ngn?)
Jag har tro på han fast han är en sån glad lite fjärt =)
Jag red hans Mamma Chilli för många år sedan....å dom är lite lika, ganska mkt! Men han har bättre temprament.

Var på tur idag.... Hann inte rida igår alls
 (eller vill man så kan man, som jag brukar säga men kom inte hem förrän kl 22...)
vilket resulterade i en duktigt pigg och spänd häst idag...
HOPPLA.
Travade länge och tog sen en galopp.
Stark. Glad. Spetsade öron. Frustar. Jo det var skoj.
Ja jag var sleten. Elwis? Lite svett...trött - nej.


Vi har mkt att jobba på och inga stora mål i sikte vilket passar mig sketabra just nu.
Behöver få ordning på gas o broms i traven och kunna sitta ner utan panikkänslan infinner sig.
Samt galoppfattningar och kunna jobba i galopp.

Tur att jag har så mkt bra ridvägar här och klätterstigar =) LYCKLIGT lottad där ja!
Han gillar att jobba och är otroligt ambitiös så detta kan nog gå fint - bara vi sammarbetar ;)


Var på badhuset igår hela familjen, barnen älskar att bada och Caspian är mer vild än tam.
Rymde ut ur duschen m sin nakne far hack i häl *HAHAHAHA*

På damernas omklädningsrum skedde detta:
Jag o Clara byter om t badkläder och någon kommer in i rummet
Då säger Clara glatt (och högt);
- Vicken stor rompa!
Att jag inte dog...ärlighet är bra och det vill jag ju lära mina barn och att vara diskreta.... ;)



Undrar mkt på vad framtiden bjuder på?

Det kanske det som är meningen att man inte ska veta?
Att det är det som är tjusningen...
uff jag vill bara veta och fortsätta i riktningen.
Men vart som sagt.
Om en vecka kanske jag vet mer, å kanske tom kan berätta mer?

På fredag fyller Älskling 30 år (gubbe)...
Å jag måste hitta den perfekta skitdyra presenten utan att ruinera GöransDotter AB.
Wish me luck ;)
Har ju färgat håret så jag ser ju yngre ut i varje fall =P


Undrar om jag har en illa dold 30års kris by me self?
Säljer hus, häst, köper ponny, börjar bära röda ridbrallor och färgar håret rött och bara älskar min nya shrek-mössa??
Nja eller så är det bara tid för förändringar =)

Har du orkat läsa ända hit så önskar jag dig dig en toppen vecka!  ♥

Kram Sabina - rött yrväder méd vind i segel ;)


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Du är allt bra go du <3 tänk när du blir lika gammal som mig, vad mycket du ska ha fått svar på och vad många funderingar du hunnit med :-)

kram

2011-11-14 @ 07:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0