Fredagsmorgon!

Jag och Clara sitter uppkurande i soffan och ser på barntv.
Thomas sover... Caspian med?
Clara vaknade tidigt och kan varken ligga still eller vara tyst...så bara att gå upp.
Jag klarar ändå sällan somna om och får bara ont av att ligga still ;)

Idag väntar mys m familjen på fm,
rida på jobbet,
jobba har bara 4 lekt idag tror jag? Fredagslektioner är roliga lektioner =)
Måste kolla Elsa då hon fått fult hovtramp...evt ta m Millie ner ist?
Lite motion skulle hon nog bli glad för....sötnosa mi <3
Sen rider jag nog Smirre efter jobb, hinner väl eg före men lite skönt att vara hemma med dom andra i familjen.

Smirre flyttar nog på prov i helgen, känns lite vemodigt på ett sätt.
Jag älskar ju verkligen honom, att mysa och pyssla. Som häst är han otroligt goding!!!
Skulle evt åkt idag men vill packa och göra i ordning lite mer. Inte komma m allt nerkastat i ikea påsar ;)
Saker, täcken och foder mm
Det kanske det gör ändå fast vikt och nerlagt =)

Nu har den lille mannen i mitt liv vaknat så bäst att hämta upp honom,
än har han inte lyckats knäcka koden hur man tar sig ur spjälsängen...... ;P

Ha en bra fredag!
Sabina - långkallsonger idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0