It was my birthday!

Håhåjaja...ett år äldre, klokare och rynkigare??

Överlevde dagen som blev riktigt fin =

Mysfrukost m barnen,
barnvakt medans jag klippte hos Bästa Ida ♥
Barnvakterna Mamma å Pappa lagde lunch och hade m sig tårta - åt så jag fick ont i magen! Mums!!
(yes jag är bortskämd =)
Sen  besök av syster yster m paket
Cathrine fann jag i stallet som mockade (hoho jag slapp =)
Jobbet där jag unnande mig en timme flex....hände sist???
Testade nya ponnies
Hade 3 rätt bra lekt av 4....en helt kaos
Fick massa goa grattishälsningar massa omtanke, sånt värmer verkligen, att folk bryr sig ♥
Hem t kärleken och fick dagens sista paket en HTZ, det ska bli spännade att se hur den är =)
Kan behövas d¨den gamla kör sitt egna räjs =P

Nu äta tårtrester !!!!

Sabina - 31 år klok ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0