Regn, regn...å varför inte lite regn =)



Jo så var hösten här, både på gott och ont eller vad ska man tro....

Det är så himla blött, men fasen häromdagen kom jag på det var bara lägga ner klagandet för vädret är faktiskt det enda jag inte kan påverka?

Hade en bra helg med bio och äta ute - mys =)
Jägarna 2 tycker jag var riktigt bra!! Gillar svenska filmer...hoppade högt ett par gånger....popcorn i halsen. Brrr.

Sen efter det mat (å jag åt så jag fick ont i magen-glupsk) sen bowling på det.
Allt under lugna kontrollerade former då jag körde, härligt när man har sovmorgon efter å
inte är bakis - waste of my time!!!


Hade planer på ridning på söndag men Smirre hade kört lite hästskokastning i hagen så det sket sig.
Stor städade hemma ist =)
Behövdes kan man ju säga...
Fortsatte även idag med småplock. Blir liksom aldrig färdig? Olustigt nog.

Putte - ja så heter en ny liten vän som flyttat till ridskolan =)
GÖRSÖT.
Han heter eg Painerich, och lik en liten baguette är han väl kanske ;)
Shettis 1 - check!!

Vad mer sker denna v?
Mer ponnyjakt, hinna rida sj????, klippning av mig å barnen (LUGG eller inte??), födelsedag,
skönt att denna veckan blev full oxå.
Tänk vad jag skulle göra annars =P

Sabina - önskar mig sydväst tror jag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0