det stannar vid tanken.........

wops...varje dag, ja nästan varje tänker jag det borde jag skriva på bloggen etc etc
Å så slutar det m att jag somnar i soffan för att sen vakna o släpa mig i säng ;)

Men som vanligt är aktiviterna många om dagen och orken tryter =)

Denna vecka har jag blivit ett hus fattigare då mitt älskade lilla hus på Linavägen 11 är sålt.

Men minnen bär man med sig, och skulderna är borta........hoppla.
Postgatan 2 är rätt bra just nu.

Är inte helt sugen på att hitta ett hus just nu heller, tanken på att börja packa o städa gör mig helt förslappad.
Ändå kom jag lindrigt undan då "Pensionärspoolen" a´la Mamma o Pappa skötte stor del av biten.
TACK SÅ MKT!!! <3

Vi saknar Moster Sajja som flyttat till Strömstad!! *snyft*

Smirre ligger ute på annons känns i hjärtat... =( men jag känner det oxå i kroppen.
Jag har inte ork att ha två st hästar igång. Jag är inte en "halvdan" person som rider lite då å då, dom behöver båda motion och pyssel. Jag måste vara realist här för allas skull.

Rider ofta en häst före barn och Thomas vaknar så jag kan vara hemma till 8 och frukost och rider sista hästen efter barnen lagt sig.
En uteritt som startar kl 21,30 är inget ovanligt eller kvällshö kl 23,00 när allt är mockat o klart....
Vill man så kan man ;) allt hänger på inställning!
Så tycker du det är sent att rida kl 20 utan ridhus? Beklaga dig till ngn annan tack!

Lillebror har börjat hitta så många ord, det är så roligt höra han utveckla språket =)
Å har har fått totalt "dilla" på fiskar i alla dess former....ett säkert födelsedaxtips!
Storfeskar'n!

Clara är inte lika fiskintresserad, en o annan häst går oxå bra ;)
Som tur är...
Hon invigde dom nya "jooosa jiiidbyxera" häromdagen - toppbetyg!
Blivit lite dåligt med ridning i sista, får bli när vi har mera tid.

Just nu vill hon helst hälsa Ines - som hon inte set6t på flera år!!! (ärvt sin mors tidsuppfattning i varje fall ;)

Thomas har varit borta denna v på mässa i Stkhlm och kommer hem snart, saknar!!

Min nya hobby är sömn och den ska jag praktisera nu!!
natta på sig och dröm fina drömmar!

Sabbajna,

som drömmer jättekonstiga drömmar om natten, höjdhopp, springa med en sko mm.
Herregud ska inte hjärnan vila ngn gg? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0