dag 2

igår när jag o busfröna var hemma så var dom väldigt snälla men det klart dom är livliga och hörs hela tiden,
så när jag gick t sjukgymnasten så kändes det som ett helt ok paus i ljudnivån.

nu ensam hemma så saknar jag dom så det värker i hjärtat.

(å så smååå)

jag är nästan aldrig ensam så det känns mysko tyst
alltid folk runt en på jobb eller en häst.
men ensam nej
man hinner tänka så mkt,
vilket kan bli jobbigt.

men har ju massa projekt jämt så dom kan man ju alltid ta tag i??
sådana trista jobb som sortera papper, städa badrumsskåp, eller skicka kort till framkallning, eller sortera kläder.
sånt som tar tid.
sånt som jag finner tråkigt.

sånt får jag roa mig med idag.
sen kommer thea, trevligt m lite sällskap <3
tills jag hämtar det finaste som finns
 clara &  caspian <3 <3



kan ju börja med att hitta snabeldraken rolfy, ja vår dammsugare heter faktiskt så ;)

han behöver nog lite motion
å jag med annars blir jag koko
eller var jag det redan innan ;) ?

SABINA - dammråttejakt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0