Hipp hipp hurra för IDA idag =)

Idag har Thomas kusin Ida 30års kalas!!!

Så det är det som är på tapeten idag =)
Jag var lite i valet och kvalet om jag skulle ta en liten vinslurk t maten men nej...det får bli alkofri öl ist.
Mest av praktiska skäl med tanke på skjuts hem och att bara Clara-luttan ska sova hos bästaste Mammor o Moffar.

Dessutom har
ERF
PONNYRIDNING
imon i Challa och jag ska köra hästar mm så bäst att vara nykter.
=)


Dessutom är jag för vit jul. Ute i trädgården och runt bordet.
Läste om hur många barn som ringde BRIS för dom var redan rädd för hur deras föräldrar skulle bli på jul!
Gud så hemskt!! =/

Färgar håret då jag ser ut som en grävling. Hemskt att bli äldre ;)
Samtidigt som jag packar för barnen, mailar, gör reklam för ERF, rida kan jag glömma, ska på sentret för dit kommer Tomten, in på EC för att hämta påse (m outfit) från Syster!
Dagen kommer bli lång =)

Claras 2,5 års kontroll igår gick strålande! Ordförrådet är väääldigt stort!

Ha en bra dag!

Sabina - en raket i vardagen =)


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Bara inte raketen bränner av :-)

Du..... det är INTE farligt att sitta ner, sakta räkna till 10 och ANDAS !!

Kram

2010-12-04 @ 18:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0