Tjing tjing

Å nu e jag lite seg i kolan.... ;)

Kalas igår som var mkt trevligt, tog dock kvällen rätt tidigt ändå. Nykter och hämtade Lillebroren!
Han höll dock "hov" på Fältgatan och var i strålande form =)
Clara sov över, konsigt känsla när inte alla är hemma.

Kom hem relaxade lite i soffan och såg hoppning från Paris, somnade dock...(vann R-G?? Han ledde länge i varje fall!!), kom i säng runt halv 1, Pappa Thomas kom väl hem runt 3, kanske, sen hade Caspian "Happy hour" runt 4, sen skulle K-F (!!) ut vid 5....behöver jag säga att jag var så trött att jag mådde illa? =P

Ponnyridning i Challa idag efter lunch, gick strålande och Milli & Liza var såå fina.
 
Liza & René


Jorid & sötaste Milli ♥ som var väldigt populär =)    (Anna-Lena i bakgrunden!)

Uppförde sig rätt OK, tåget kom och då blev väl ögonen lite större...
Jorid och jag pratade massa minnen, det var skoj!! Mkt man minns och en del man glömt ;)

Sen styrelsemöte och sen det egna stallet. Tyvärr hade det blivit en musfabrik där. USCH!!! Som ätit på mitt ena fleecetäcke (det dyraste såklart - äckel-möss >=o/


Bed-time!

Sabina - dyster åt andra, hmmm....


Kommentarer
Postat av: Jorid

Åå, jeg har ikke lest det her før nå.

Det var veldig koselig, håper vi får pratet mer i julen, det er masse vi ikke har snakket om enda! Etna er litt utrent og vi må nok bruke litt tid på å få henne til å gå bra igjen men..

2010-12-09 @ 23:53:40
URL: http://howtobenegativ.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0