1:a Advent - I love it!!

♥ ♥ ♥

Nu ska jag fram med advents-stakarna, upp med ljusnät ute och mysa till det hemma =)

Det snöar ute å det gör det ju inte mindre jul-igt ;) MYSIGT!!

Städade massvis hemma igår för vi hade "visning" på huset, som eg var avbokad men ifall ngn skulle kika förbi kunde man ju inte öppna dörret och mötat av mitt lokala kaos...

När barnen lagt sig tog jag mig en SMS-tur ut i skogen.    
        Vad det är?                                                                                                                                            Sabina + Milli + Smirre ♥

Varför gå 2 turer när man förena nytta med nöje? ;) Milli var pigg och Smirre tog stora kliv ute i skogen =)     Tänk vad han är snäll Smirre; vi galopperade så kort att Lilla Milli-mums kunde trava längs med.                     Hon är dessutom brunstig så hon limmade sig längs med Smirre. Inte lätt att vara kär...♥

Nä nu blir det vinden för att finna fram allt jag behöver....

Planerar sen att ta mig ut. Vore allt härligt att dressyra lite i snön i dagsljus =)

Ha en bra dag !!

Sabina - stakar sig fram


 Julbild på Smirre...tyvärr hamnade den lite på sniskan.
Men han är ju lika söt ändå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0