1:a November - redan??

Tiden bara flyger iväg!!

Helgen gick lika fort den =)

Lördagen bestod av bakis sambo (= inte särskildt alert ;)), och mysigt besök hos Henrik & Helena och deras söta döttrar. Islandshästridning m tölt och mat. Superkul!!

Söndagen fick man ju en extra timme vilket jag tycker jag förvaltade rätt bra.
Tar tid på

- Ut på kondis-ritt m Smirre, bra för honom, han behöver sträcka ut lite oftare...
- Sen städning i stallet, jag hade ju bara dumpat ner saker. Allt står visseligen kvar fast nu mer sorterat. Å häst-tvätthögen var ett litet mindre berg....
- Fick bort saker hemma från trädgården, krattade löv mm. Många vuxenpoäng....tråkiga sådana.
 
Idag har vi planerat inför HUBERTUSJAKTEN på lördag - den ser vi fram emot =) =) =)

Imon är jag vik för Susan igen, ska bli kul.
Susan är ju Susan å jag är Sabina som Sabina är.
Stora skor att fylla där =)

Nu prison break time m Thomas!

Sabina - mkt på agendan nu...


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Låter som om du behöver en extra tvättmaskin :-) såg att du letar efter en sån.... Nej, nej, jag har ingen om du nu trodde det :-)

Hade en liten, liten idé om att ev komma med på Hubertusen, men det funkar inte. Jag, Sofia o Peppe åker till Åmål och hoppar lite istället. Eller rättare sagt, Peppe hoppar, Sofia rattar och jag gör vågen.

Ha det så mysigt !

//Ewa

2010-11-01 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0