Mysig dag idag!

Haft en toppen dag med Erica =)

Handlade lite i Vinger samt bjöd henne på lunch som jag lovat för gööörlänge sedan =)
Som en present för bra tenta!
Fick med några julklappar oxå samt en julklänning till Lilla Clara
Klänning RödTopp - 100% Bomull
Denna tyckte jag var fin så den fick bli hem...enkel men snygg!
Lillebror är redan klar inför jul med sammetsbyxa + väst. Vit skjorta m fluga =)
, 667584, 625764
Vad jag ska ha?
Bra fråga - Svart sopsäck ;) Ingen aning.....haha.
Kan ju börja med att klippa luggen för jag ser inte ut...
 I DUBBEL BENÄMNING!

Natta på sig!
Sabina -timber!!


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Varför inte ridbyxor ?? Inget fel på det plagget, då känns du ju igen också :-)

Fast jag måste säga att dina små "gryn" kommer nog att platsa bland de sötaste på jul - urfina kläder.

2010-11-25 @ 17:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0