Sköna söndag ...

Haft ett sjuhelsikes humör idag...inte bra.

Tror det kommer av ett halvårs reduserad sömn, ändå ska jag väl inte klaga. 
Barnen lägger sig nästan jämt samtidigt runt kl 19-20 och inga problem med det =)
Men Lillebror ser mig som en 24/7 öppen matstation å sover sällan till mer än 01,00 och
vill sen äta 1-3 ggr till innan morgonen.
Sömn är inget jag har som prio eg men känner snabbt av om den uteblir.

Rätt soft söndag med besök i Ås med god mat, tårta (fanfan...),
stallfix utan ridning, lite städ och tvättberg (never ending story...)

Veckoplan:
Måndag:
Gärna ridning på Smirre
Ta ett varv på sentret (inte sugen men måste nästan, har lite att fixa)

Tisdag:
Tandläkaren (skräck!)(väldigt sant)
Jobba för Susan (väldigt skoj)

Onsdag:
Cathrine har Smirre så jag borde ha ponnytrim, skoning?
Evt vägning om jag har guld-*-läge

Torsdag:
Trimma Smirre
Köra ner Milli till ridskolan så hon får nya pjuxs

Fredag:
..... Inget spec? Jo fredxsmys så klart =)

Lördag:
fixa inför HOPPIS, se vilka saker jag kan skiljas från.
Ngt ni behöver??
Hästtrim

Söndag:
Dressyrtävling & HOPPIS
Fars dag ♥
Hästtrim

Har inga stora mål med ridningen nu, kan och orkar inte. Vilket jag nästan försonat mig med.
Kan jag rida 4 dagar i veckan får det var ok, så trist i mörkret och hårt i backen. Smirre har det ganska bra ändå. Vi får köra på mer nästa år. Å Milli sliter inte så hårt heller direkt men tänkte testa att ha henne på släp så hon får komma ut på lite mer fartfyllda turer än 3 knop i timmen...

Jag vill så mkt men orkar inte alltid. Mänskligt men tråkigt.

Mkt denna månad med vinterskoning, transportbesiktning och lagning (tur att en del har händiga sambos - dock inte jag men har bra kontakter =), måste fixa spån, mer hö?, fars dag, Thomas o Mammas födelsedagar ♥♥, börja köpa julklappar vore oxå bra...
Trisslotter eller råna bank? Nja inget tror jag.
Mamma-peng gör en inte rik.
Lycklig - nja.
Men jag är "rik" på härliga barn, fina vänner, energi oftast och massa ideér =D

Jag o Lillebror hamstar blöjor, barnmat, kneipp och gröt i Norge...
Billigt billigt =D

Ihopfällbar husvagn vi fann bland allt rot på jobbet....
Anna ville inte ha den som personalrum! Knasigt? Den är ju görfrän =P
Den lukta lite skumt... ;)

Jag och Smirre på tur. Vart är vi på väg??
Vet inte?
Då spelar det ingen roll vart vi går....

Tar kvällen nu.

Har en knasig feeling i magen, har jag glömt ngt? Ngt jag borde gjort? Vet inte.
Orolig i kroppen. Mysko.

Sabina - söndagens rivjärn (Thomas har det itte alltid lätt..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0