Erf ska sälja Daisy...

Å det tycker jag är ledsamt! Suck och puh! ;)
Tycker ju så himla mkt om hästarna på ridskolan och har jobbat med dom i flera år så det känns
lite som dom är "mina"...♥

Men jag har den filosofin att dom inte ska jobba på ridskolan alltför länge eller vara gamla så därför har vi nu tagit beslutet är Daisy ska få bli privathäst.
Å vilken underbar sådan hon kommer bli =)
Snällare, klokare och mer godhjärtat får man leta efter!

Annons:

Dejavu´
- fin läromästare/ familjehäst

Sto f-95, mkh ca 156 cm, mörkbrun m stjärn. Imp DK, okänd härstamning men troligen oldenburgare. Har pass.
Otroligt trevlig och mysig i all hantering och ridning. Kan ridas av alla. Utb LB-LA dressyr , hoppar på banor 80 cm. Lättriden och jobbar i form. Snäll att rida ut på och är trafiksäker.
Lätt att sko, lasta och klippa.
Fantastisk häst som passar både till träningar och mysiga turer i skogen!
Vet.bes utan anmärkning fre 22/10-10.
Prisidé 33 000 :-
    




Önskar jag vore miljonär för då skulle jag köpt många av lektionshästarna!!
 Tex Lille terroristen Teddy, mysiga Mandel, busige Bamze, co-co Chilli, fina Finduz, superälsklingen Sango,
duktiga D-Day!
Märks det hur mkt jag tycker om dom?
Alla är så personliga =)


Sabina
 - alla myrorna som man brukar ha i benen...har samlat sig upp i mitt solar plexus - why? ;)


Kommentarer
Postat av: sarah

det merkes at du bryr deg masse om alle rideskolehestene! :-)

2010-10-23 @ 22:25:31
URL: http://ssvendsrud.blogg.no/
Postat av: Tiles

Ja, lille Bamze-bus har en speciell plats i mitt hjärta <3 Kommer ihåg när vi pratade om att bamze med all säkerhet skulle vart i farbror i gubbkeps om han hade vart människa ;) haha. Finduzen var åxå en rolig kille!! Många minnen <3

2010-10-24 @ 19:35:09
Postat av: Jorid

Ååå, nå er nesten ingen av de gode gamle der lenger :(

Savner så mange av dem jeg også, Finduz, Sango, Rebell, Bourbon. Og Palle, jeg burde ha kjøpt ham..

2010-10-24 @ 22:06:15
URL: http://howtobenegativ.wordpress.com/
Postat av: Sabina

Jo alla har ju sina ting =)

Så det är med viss sorg i hjärtat man lämnar dom i från sig samtidigt som man vet att dom har mycket glädje ge nya ägare <3!!

Länge sen jag hälsa på Bamze nu, men jag har hört att han är sig MKT lik ;) Finduz är ute och tävlar lokalt i dressyr nu och är sååå fiiiin =)

2010-10-24 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0